Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 12 juli 2009

Fest i Blekinge!




Igår var det fest i Blekinge för farfar Mats. Vi kom upp hit vid 11 på förmiddagen. Det blev en bra fest med god mat och vi var faktisk 20 stycken här uppe. Vissa sov över och vi fick sova i det nya fina rummet för att vi hade Eric och han inte skulle bli störd.

Nu sitter jag ute och bloggar i solen, hur mysigt som helst. Eric sitter på en filt och leker, han sitter hur bra som helst nu och kan ändra ställning själv. Vi kommer vara kvar här uppe nu i en vecka...Peter har semester och vi passar på att njuta av att slippa stan ett tag.

Fick min första paket idag...(jag fyller år på onsdag)! Jag fick bakboken som jag önska mig av Peters mormor Birgitta. Så nu kan jag göra många goda kakor här i blekinge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar