Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 27 juli 2009

Mitt lilla monster...




Eric leker i sandlådan med sina kusiner, hemma hos ollemor och ollefar.

Jag vet varför Eric var så lugn i min mage...han ladda för att vara så vild som möjligt när han kom ut. Han har verkligen blivit helt vild, drar och sliter i allt och om han ser något han vill ha eller något han måste undersöka så tar det bara några sekunder tills han är där. Han har börjat att ställa sig emot saker, klättrar upp liksom. Man får hålla ett öga på honom hela tiden! Han har fått fina märken i pannan av sina små äventyr.

Dagen har gått jätte snabbt, vakna tidigt och gjorde vid oss (jag & Eric) sen åkte vi in till stan och åt frukost med en tjejkompis. Riktigt mysigt! Hem och åt lunch.....Eric skulle ha vilat men helvägra. Så vi åkte och köpte klänning till mig istället. ( Det blev den rosa mamma på MQ) Handla och åkte hem lagom till att Eric skulle äta igen, hela familjen var hungriga så monstret fick äta vår mat idag. Det blev korv stoganoff med ris och det gick ner hur bra som helst. Inga som helst bekymmer =) Sen bada jag och vildingen. För 5 minuter sen så natta jag min lilla vilding...han somna direkt eftersom han har inte sovit något alls idag.

1 kommentar:

  1. Vi ser framemot att den lille vildingen snart skall komma och hälsa på oss i Blekinge.
    Kram från farmor

    SvaraRadera