Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 13 juli 2009

Fotobok

När jag läste mina bloggar så hittade jag ett bra erbjudande hos Fujidirekt där man enkelt kan få en fotobok helt gratis, värde 344:-. Allt man behöver göra är att skriva minst 100 ord i ett inlägg där man berättar om erbjudandet och sedan publicerar i sin blogg (eller hemsida).

För att göra en fotobok behöver du först ladda ner och installera en programvara. Med hjälp av programmet lägger du in foton i en bok, där du även kan beskära, redigera och lägga till effekter. Sedan laddar du upp fotoboken (alternativt bränner ner på skiva) och skickar den till Fujifilm. Två veckor senare får du fotoboken i din brevlåda och en faktura. Snabbt och enkelt - och precis så som du själv vill ha den!

När jag såg detta erbjudande så häll jag redan på att fixa en fotobok av Eric´s första 6 månader. Det är väldigt enkelt att använda sig av programmet och det är riktigt roligt att se hur en fin bok växer fram.
Tack, Fujidirekt för detta generösa erbjudande!

Om ni är fler som är sugna på att göra en gratis fotobok, så klicka på länken HÄR. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar