Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 23 juli 2009

Ute på äventyr


Vi har inte haft en rolig kväll igår, Eric vakna lite över tio och sen vägra somna om. Han var vaken till kl 01 och jag var mer än trött efter det. Tur är vakna han bara klockan 5 och ville ha välling och sen vakna han kl 6.30 och Peter tog honom. SOVMORGON för min del =) Hur skönt som helst, jag fick verkligen sova ut. Eric somna om redan kl 8 och sov till lite i 10. När han vakna så gick jag också upp!

Eric har börjat rör på sig runt i hela lägenheten nu, så man måste verkligen ha koll på allt nu. Han försvann medans jag fixa med datorn och jag hitta han på väg under sängen. Sen lekte han lite med våra skor och nu är han nog hungrig så ska fixa lite mat till honom .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar