Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 2 juli 2009

Varmt!!!

Efter ännu en hemsk dag i denna värme inomhus, så åt vi grillat hemma hos Anna & Magnus. Hur mysigt som helst. Eric helvägra att sova men han skrek inte så det gjorde inte så mycket. De väntar en liten i januari....är så nyfiken på vad det blir för något. Man kanske ska börja tänka på en till snart.....HIHI...nu dog min mamma när hon läste det. Nej jag vet inte om jag vill ha fler barn, men det är inget som jag behöver bestämma än =) Vi kom i säng alla runt 22 och lilleman vakna 6.30 när Peter gick upp. SOV HELA NATTEN!!!!! Nu ska vi åka till Blekinge och jag hoppas det håller i säg där uppe också. Ska köpa en resesäng till honom idag + en madrass. Den madrassen som finns i är så tunn så åker till Ikea och köper en madrass där. Måste bara kolla med farmor så hon inte har skaffat en än. Har du det Katarina?? Så vi inte köper dubbelt!! Sen måste jag ringa Pappa och kolla om han har hunnit fixa väst till lilleman. Har lite och fixa idag och imorgon. Ska hem till Adri och fika vid 13.

1 kommentar: