Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 22 juli 2009

Fika + mys

Idag var jag inne i stan redan kl halv 9, skulle äta frukost med en tjejkompis. Var roligt att träffa henne har inte träffat henne på flera månader. Jag hade bestämt med Peter att han skulle hämta mig i stan kl 11. Men 11.10 var han fortfarande inte där så jag ringde till honom och fråga var han var. Och GISSA var han var?? Jo i sängen ....(ovanligt) Han sov fortfarande. HIHIHI
Hem och åt lunch och vila lite...min mage håller på mycket nu så jag försöker vila så mycket som möjligt. Efter vilan var det hem till Carro och fira henne lite. Fick sitta och mysa med mini killen, lilla Luke. Han är så mysigt =)

Nu på kvällen händer det inte så mycket..ska snart gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar