Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 9 november 2009

Apelsiner...MUMS!!

Sitter och äter apelsin, det är så gott. Innan idag åt jag bröd som min syster hade bakat...det var också MUMS! Jag kan tänka mig fler....(blink, blink) =)
Annars idag har jag jobbat, många sjuka så det gäller nu att äta en massa c-vitaminer så jag inte blir sjuk. Efter jobb så sova hela familjen en stund.....inte riktigt meningen men väldigt skönt. Vi åkte iväg i regnet till banken och fick reda på att vi skulle ansöka via Internet Så hem och gjorde det nu på kvällen! Så nu är det gjort för vi vill verkligen ha lägenheten....den passar oss så bra.

Nu ska jag äta vidare och bara vila....känner mig hängig nu på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar