Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 2 november 2009

Massa prover + godispåse hem.....

Efter en till helvetes natt med min underbara mage så kontakta jag en ny läkare idag. Hoppas nu att jag kan få en diagnos på varför min mage är som den är...eller man kan inte säga mage utan hela matsmältningsapparaten. Mest för tillfället tarmen. Träffa idag en läkare inom mag och tarm och hon tyckte att vi skulle göra en utredning på allt. Så hon tog en massa prover på allt möjligt och såg beställde hon tid till ultraljud imorgon då de ska gå in och se hur min tarm arbetar + kolla allmänt. Sen gav hon mig som hon kallade det en godispåse att ta med hem och ta med imorgon igen när jag hade gjort testerna. Behöver inte gå in mer på vad det är..men jag tror ni fattar. Om några veckor har vi svaret och då ska det göras andra undersökningar med då behöver de söva mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar