Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 1 november 2009

På hans villkor...

Eric har varit jätte duktig hemma hos sin farmor och farfar Mats i natt. Vi har festat hela natten känns det som, kom i säng kl 04. Gissa om man var trött då! Jag kunde inte sova längre än till kl 10 så det blev inte många timmar i natt. Vi hämta lilleman runt 2 och fika lite innan vi åkte hem och myste hela familjen. Jag har köpt skor till lilleman på tradera...vill inte ge 750 kr för stövlar nu som han ej kommer använda så mycket. Samtidigt ville jag inte att han ska frysa. Så jag ropa in stövlarna på bilden för 170kr.

Eric gick helt frivilligt idag från stolen till mitt ben. Han gick säkert 7 steg! Gissa om man blev förvånad. Så nu kanske han börjar mer och mer våga att gå. Han är jo så försiktig!

1 kommentar:

  1. Det är skönt när det funkar med Eric. Visst , han vaknar några gånger,men somnar om ganska snabbt. På morgonen är han världens mysigaste lille kille. Han tar det lugnt då, sen är han på allt och vi får kolla honom hela tiden, men det är det värt. Han får gärna sova över hos oss fler gånger.

    Vilka fin stövlar du har hittat till honom, precis vad vi pratde om när ni skulle åka hem. De är perfekta. 7 steg det är mycket. Vi får se vad det blir imorgon

    Kram frn farmor/ katatrina

    SvaraRadera