Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 27 november 2009

Julpynta...

Sitter hemma hos mamma och funderar över om jag ska pynta min blogg lite. Det blir nog någon gång i helgen som den blir julpyntad.

Vi är hemma hos mamma o pappa nu för Peter håller på att hjälpa till med renovering av köket. Jag sitter uppe och kollar runt lite..har precis nattat Eric. Han var duktig och somnade direkt. Snart ska vi äta god mat.....jag är super hungrig....har inte ätit sen lunch. Jobba sent idag, alla mina barn på avdelningen gick hem tidigt men jag fick stänga för den som skulle stänga va sjuk. EN FREDAG...JOBBA TILL HALV 6...BLÄÄÄÄ

Eric bara går och går....så söt min lilla goa kille.

2 kommentarer:

  1. Jag vet att han går och går, för jag träffade honom igår. Och söt är han och älskar kameror och pekade på pappa.

    Kram farmor

    SvaraRadera