Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 17 november 2009

Läkaren

Har varit hos mina läkare, de hade kollat på resultaten från alla testerna och gjorde ett nytt ultraljud. Ett av proverna vissade positivt och det var på en tarmsjukdom som har med själva matsmältningen och tarmrörelserna att göra. Kommer inte ihåg vad sjukdomen hette...men det var ingen vanlig tarmsjukdom utan väldigt ovanlig. Men de kolla efter de när de såg att mina tarmrörelser var så sakta och inte alls normal. Det man kan göra för denna sjukdomen är att äta medicin och ända kosten. Så nu ska jag testa olika mediciner och se vilken som jag känner passar min mage bäst. Sen sa de att jag måste verkligen tänka på vad jag äter och jag får inte äta sånt som tar lång tid att smälta ner. Så jag ska tänka på att inte äta en massa fullkorn eller råagrönsaker t.ex. Så jag som äter durumvete bullar till frukost ska byta ut det till en lättsmält mörktbröd.

Ska testa en medicin nu i 4 veckor och jag starta idag så om 1 vecka ska jag se en förbättring.
HOPPAS JAG =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar