Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 24 november 2009

Kindtänder .....snälla kom fram nu...

En vecka nu på min nya medicin och jag mår så mycket bättre. Men fortfarande väldigt trött men de sa de att jag kunde vara ett bra tag framöver. Känns om jag hade kunnat sova en vecka nu och bara vakna för att äta. Men det är skönt att inte ha så ont längre...nu har jag bara ont ca 1 till 2 timmar efter jag har ätit. SKÖNT!!

Eric har också ont ...han håller på att få sina kindtänder och de tar en himla tid för de att ramla ner. Men han är inte så ledsen här hemma men lite gnällig Nu har han också börjat att välja att gå istället för att krypa. Känns helt konstigt att se han gå så mycket som han gör nu. Snart lägger han helt ner krypningen och bara går.

Förresten om det är någon som har missat det så är det exakt 1 månad kvar till julafton.

2 kommentarer:

  1. Kan ni inte spela in en snutt när han bara går. Det hade jag uppskattat.
    Skönt att du mår bättre i din mage, Cicci.
    Kram från Katarina

    SvaraRadera
  2. och till jag är två år glöm inte de Cicci

    SvaraRadera