Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 9 juni 2010

7 Dagar kvar.....

JIPPI 7 dagar kvar...och jag kan meddela att det känns inte alls kul att jobba nästa vecka. En av problemen på förskolan har varit borta ni i 2 veckor och det har varit kul och roligt att jobba. Men hon kommer tillbaka på måndag, så sätter väl allt igång igen.

Men idag har varit väldigt känslosam...min kollega har mist sin bästa kompis i cancer och idag var det begravningen. Hon skulle envist komma till jobbet innan och som tur är var det inte så många barn idag. För hon var väldigt ledsen och behövde verkligen prata. Hon grät och sa att det var så skönt att prata med mig om henne. Vi har under hela veckan gått och pratat på rasten. Jag har haft turen att ingen som är nära mig har dött i cancer...men jag har varit med om att en nära vän tog livet av sig. Så att förlora någon som jag verkligen gilla det vet jag hur det känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar