Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 16 juni 2010

Multikulti fest!!

SOL SOL SOL Vi har varit ute hela dagen på dagis. Hur skönt som helst men man är helt slut nu efter. Idag hade vi multikulti fest kl 16.30 så jag hämtade min lilla kille kl 15.30 och tog med honom på jobbet. Där vi åt god mat och lekte en massa med alla de barnen som var där. Eric var helt slut när vi cykla hem och han nästan somnade på vägen. Men när jag väl la honom i sängen så vill han inte sova mer. Tog över en timme för honom att somna. Peter han komma hem och pussa han godnatt och Eric var så söt när Peter sa att han skulle sova nu. Då nicka han och la sig ner och blunda....min prins det =)

Nu är det bara 2 dagar kvar sen blir det helg....fredag blir det middag med min underbara Nilla och lördag.....??? Peter ska på fest så jag ska vara hemma själv på kvällen. Blir nog någon bra film med lite gott till =) Söndag blir det VOMB på middag ...=) Sen börjar dieten inför röntgen på torsdag.....

2 kommentarer:

  1. Du komihåg din bror på fredag

    SvaraRadera
  2. Klart jag kommer ihåg...vi har varit förlovade i 1 år också.

    SvaraRadera