Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 24 juni 2010

Killarna sover...

Nu är vi i Blekinge =) och vi kommer vara här över helgen är det sagt. Men vi får se vad som händer. Blev ingen operation idag för min värden var inte alls bra så de våga inte söva mig. Får bli i slutet av sommaren istället. Men röntgen blev det och det var en väldigt söt och trevlig kille som tog hand om mig. Snabbt och smidigt och jag var därifrån efter 40 min.

Tog bussen hem och började packa, när vi var klara gick vi ner till entre för att äta lite lunch. Jag kunde knappt äta, sa stopp nästan direkt. Tråkigt...jag var jo så HUNGRIG!

Nu njuter jag verkligen, det ända man hör här är killarnas snarkningar, fåglarna och vinden. Hur skönt är inte det. Killarna fick ta sig en liten sovstund nu på eftermiddagen annars hade jag nog kastat ut de båda två =) Ska faktisk snart väcka de så det kommer upp och vi kan börja med maten. Katarina och Mats kommer upp senare ikväll och då ska middagen vara klar. Blir lax med kräftskjärtar och pasta. Super gott och väldigt enkelt!!

2 kommentarer:

  1. Väck dom varför skall Peter sova och jag vara vaken

    SvaraRadera
  2. och varför lagar du ej mat till din mamma

    SvaraRadera