Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 1 juni 2010

Underbara lilla skit unge =)

Eric är fortfarande sjuk och han är helt klart på bättringsvägen...men det blir inte dagis denna veckan. Peter är ledig nu tors, fre, så killarna ska ha mys vecka tillsammans. Idag har de varit duktiga och fixat saker här hemma. Borrat upp massa saker, Peter borra och Eric såg på =)
Sen gjorde Eric något av det sötaste jag har sätt...han tog en skruv och gick bort till sin stol och låtsades borra i den. Han gjorde lättet precis som en borr själv =) Han är inte dum han!!

Själv har jag tok mycket nu på jobbet...massa samtal som jag måste hinna med och massa grejer som ska fixas innan jag slutar. Det är bara 13 arbetsdagar till jag slutar. =) =) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar