Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 27 juni 2010

Inga inlägg

Anledningen till att jag inte bloggar är för jag inte de bilder som jag vill ladda upp inte går att ladda upp. Det tar en grym tid och då ger sig sidan...så ni får vänta =)

Vi har det underbart här uppe, det är varmt och skönt och vi duschar i ute duschen hela tiden. Idag har Katarina och Mats åkt hem och vi tänker nog åka hem imorgon...men vi är inte alls säkra. Jag vill hem till tisdag så jag kan jobba =)


Killarna duschar =)

Tack Katarina och Mats för en trevlig midsommar!

1 kommentar:

  1. Katarina /farmormåndag, juni 28, 2010

    Tack ska ni ha det är alltid lika trevligt. Hoppas att alla tittar på vår lilla midsommargossse. Vi behöver ju inte berätta att vi var tvungna att muta honom för att ha inte skulle ta av den fina kransen på huvudet så att vi hann ta ett foto!!!!
    Cicci, du är jätteduktig på att binda kransar.

    Kram från Katarina och Mats

    SvaraRadera