Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 26 juli 2010

1 vecka kvar...


Nu börjar det verkligen att pirra i magen inför nästa vecka. Jag är nervös och helt uppspelt, ska bli kul att börja jobba med något som man trivs med. Men ändå är jag nervös ....!!

Denna veckan får verkligen gå snabbt...i allafall till på torsdag då vi åker upp till Blekinge. Ska bli mysigt att åka upp och mysa med mina svärföräldrar och förhoppningsvis kan vi ta någon tur ut på havet. Eric måste jo få testa det =)


Jag har facktis inte tid att blogga måste fixa lite beställningar och jag måste beställa pärlor...så himla kul att få lite beställningar på armbanden. Har redan samlat ihop en summa till Barn Cancer fonden.

1 kommentar:

  1. vi ser också framemot ert besök hos oss och hoppas att vi kan ta en tur på havet. Ta gärna med dig pärlorna till Blekinge. Jag är liten nyfiken på hyr de ser ut i verkligheten

    Kram från Katarina

    SvaraRadera