Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 4 juli 2010

VARMT!!!!!!

Håller på att smälta bort här hemma. Alla fönster i hela lägenheten är öppna men det blir inte svalare för det. Bläää!!

Tur man har varit och badat idag igen, men idag fick vi sällskap av även min mamma & pappa. Hela stora familjen var samlade ( - Pontus) vi hade hur kul som helst och vi hittade en drake som Peter flög med. Eric var super nöjd efter några timmar, somna på vägen hem och sov 2 timmar därefter. Han vakna inte när vi tog honom från bilen och in i lägenheten.

Har verkligen kommit igång med träningen nu och idag stod det Core på schemat. AJ AJ säger jag bara. 30 minuters träning för typ bara mage...ska vara glad om jag kan komma ur sängen imorgon. Men de måste jag för det blir en ny kul dag imorgon också....min underbara NILLA och jag ska på bio =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar