Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 15 juli 2010

Hipp Hurra för mig idag!!

Vilken dag jag har haft =) ... är så nöjd med min födelsedag. Starta dagen tidigt med min lilla gobit han ville gå ut redan kl 06 morse, han blev ur sur när jag sa nej till att gå ut. Jag var uppe med lilleman till kl 08 då Peter byta av mig och jag gick in och vila mig en stund. Somna och sov en liten stund, till Peter kom in och fråga hur länge jag skulle sova. Kunde likabra gå upp då jag var vaken. Peter och lilleman hade varit och köpte blommer, tårta och bullar. Gissa om jag blev glad =) Va så mysigt att komma upp och se blommorna Öppna mitt paket ifrån Katarina och Mats då jag fick en super fin tunika. Visar bild senare då jag har på den.
Blommer och tårta ifrån mina killar =)
Vi gick ut med hunden och mamma ringde och sa grattis och fråga om vi ville åka till Danmark. Klart vi ville det, packa in oss i bilen och hade en heldag med mamma och pappa i Danmark.



Nu är jag helt slut och Peter ligger och sover i soffan. Lilleman sover och jag ska faktisk också snart gå och lägga mig. Är man trött så är man =)
Tack Mamma och Pappa för en HELT underbar dag !!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig födelsedag du fick idag, Cicci! Jättefina bilder från Köpenhamn. Ni behöver ingen vagn, morfar är ju perfekt och Eric ser allting mycket bättre.
    Kram Katarina och Mats

    SvaraRadera
  2. Tack själv att vi fick denna dag med dig och Peter och Eric ,och vi hade tur med vädert fast att det såg så si så där ut när vi åkte .Och så har vi hitat ett nytt mat ställe Vagabond utan för Malmö som vi nog kommer att åka till igen .

    SvaraRadera