Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 13 juli 2010

Vet inte vad jag vill...

Peter sitter och spelar, lilleman sover i sin säng. Jag sitter här och funderar på vad jag ska göra, tror att det blir att fixa lite nya pärlor. Vill komma igång med mina smycken igen...men jag får tummarna loss. Jag är konstant trött och jag har mer eller mindre alltid ont. Men ändå känner jag att jag mår bättre än vad jag har gjort på flera år. Lite konstigt men så är det. Känns som jag har fått den hjälpen jag behöver men jag behöver hitta en balans med allt.

Längtar till mitt nya jobb, ska bli så kul att jobba med det jag tycker är kul. Har lagt mycket tid på kvällarna att sitta och arbeta fram råmaterial till min matte verkstad. Har jo en underbar svärmor som skickar lite idéer lite då och då. Tack!!!

Näää om man ska ta och fixa lite pärlor då.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar