Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 3 juli 2010

Vomb = Bad

VOMB
Tordagen vakna vi tidigt och gjorde vi oss för en heldag i Vomb. Peters mormor har hus där ute, Katarina (Eric´s mormor) och Kristina (Peters moster) var också där ute. Vi kom ut runt halv 10 och startade dagen med kaffe och fika. Meddans vi vänta på att det skulle bli lite finare väder. Och det blev det så vi gick på en promenad. Först upp till den personen som Eric har fått sitt namn efter. En person som jag verkligen hade velat träffat, men jag hann inte. Han togs från denna världen innan jag fick träffa han. Men jag har fört mycket gott om honom =) Kändes verkligen i hjärtat när Eric stod sidan om graven. För jag vet hur mycket Peters morfar betydde för Peter.

Vi gick vidare och kom ner till Vomb sjön sen där Whiskey & Eric bada. Jag tyckte det var rätt kallt... men inte mina killar. Efter en stund när Eric var lite kall så gick vi tillbaka till huset och bada i poolen istället. SUPER KALLT!!! Tog många minuter innan man kunde andas vanligt igen.


Någonstannas där i mellan så åt vi lunch...kommer inte riktigt ihåg ner. Men efter lunchen sov prinsen en stund. Och vi tog det lugnt ute i solen. Super god middag och jordgubbar till efterrätt. Eric drack gräddmjölk i glass istället för att äta det med jordgubbarna. Men det skadar inte att lilleman får lite mer fett på kroppen.

Helt underbar dag och vi var helt slut när vi kom hem =)

1 kommentar:

  1. Det var en jättetrevlig dag i Vomb. Mamma och Christina uppskattade det verkligen. Vi hann med en hel del tycker jag och fint väder hade vi.
    Ni såg ut att ha det skönt i Lomma också.
    Kram från Katarina

    SvaraRadera