Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 28 juli 2010

Beställningar


Gud va det blir sent jag bloggar varje dag. Jag hinner liksom inte längre...har en massa beställningar som jag ska fixa + att jag vill hitta på nya armband. Blev två nya idag och bilder på de kommer imorgon =)

Annars idag har vi varit hemma hos mamma och myst med henne. Varit i trädgården och busat en massa. Vi tog en runda på OBS också där vi hitta lite på rean. Blev en väst för 50kr + tröjer till Eric. Två tröjer + byxor till mig. Och så en ny solhatt för lilleman växer =)

GOD NATT nu måste jag sova...förhoppningsvis sover Eric till senare imorgon då han somna kl halv tio idag.

Nu är vi fullgång med pott-träning och det går så bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar