Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 23 mars 2011

50%

Idag var det besök på KK hade tid hos en överläkare där. Var jätte nervös av någon konstig anledning, kände på mig att det skulle blir jobbigt. Men det gick bra och jag fick reda på att mina värden speciellt infektionsvärdena inte såg så jätte bra ut. Han vill att jag skulle börja ta medicin igen i allafall kortins, jag var helt emot att stoppa i mig någon när Mini är i magen. Men han förklara för mig att Mini och jag tar mer skada av infektionen. Så det blev en kortison spruta.....kändes hemskt! Han meddela också att jag måste ta det lugnt och han hade sätt hällre att jag var 100% sjukskriven men jag vill så gärna jobba 50% till den 13 maj. Det gick han med på men jag måste kolla mina värden varannan vecka och minsta tecken på att Mini inte mår bra så slutar jag jobba. Vi prata lite om också att Mini kan tänka sig komma tidigare eftersom min sjukdom kan göra att den tittar ut innan, men då brukar de komma runt vecka 35 så då var det inga problem. Men de sa hålla koll och vi ska göra ett extra tillväxt kontroll.

Skönt med vår =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar