Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 28 mars 2011

Helgen!

Helgen gick jätte snabbt. Vi börjad fredagen med att fira Katarina/farmor med super god middag på Bo01. Elin och Birgitta och Carl med familj. Var en super mysig kväll och vi kom inte i säng försen kl 23.30. Eric fick sova ut på lördagen innan vi åkte hem till min mamma/mormor för Peter skulle hjälpa pappa. Jag och mamma gick en runda ner till dammen och matade ankorna. Eric var inte alls road utav det, utan tyckte snarare att det var otäckt. När vi satte ner honom till ankorna så ropade han efter sin pappa. Han fick komma upp i sin vagn igen. När vi gick hemåt igen så somnade lilleman i sin vagn. Han fick sova ett bra tag innan jag väckte honom. Vi stanna hemma hos mamma och fick en god middag =)

Söndagen  gick också i kalas tecken och vi åkte hem till mamma och fira hennes dag. Innan dess var jag på entre med Adri och snacka en massa. Hemmas hos mamma var ollemor och ollefar + min syster med familj.

Vi avsluta helgen hemma hos Adri och Martin med god taco middag. Blev en lagom sen kväll och idag lät jag Eric få sovmorgon.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar