Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 5 mars 2011

Vårkänsla

Eric i sina nya vårskor!
Dagen börja TIDIGT lite efter kl 06 var jag och lillema uppe och tittade på Nicke Nyfiken. Lite efter kl 9 kom på Peter upp. Vi myste en stund innan jag åkte till Nova för att leta kläder till nästa helg..träffa söta Nilla där också. Blev ett söt linne till mig och skor + tröja till Eric.
När jag kom hem så var det dags att byta om och åka ner till Höllviken för att träffa kusinen och farfar för Eric.



Blev e trevlig dag och nu ska jag snart natta lilleman. Som har varit piggare och ätit bättre idag. Febern kommer och går...men det är nog en kindtand som spökar.

Tuff kille!!!!


Söta kusin Carl


1 kommentar:

  1. Vilka små söta, goa gossar vi har fått!
    Skall farmor lägga upp Erics byxor? Det fixar hon. Men, Vad håller Carl i handen!!!!!!!
    Är det inte lite väl tidigt....,men kusin Eric vet ju hur de funkar.
    Stor kram till er alla från farmor och farfar Mats

    SvaraRadera