Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 8 mars 2011

Natten har varit hemsk.....

Allt började att Eric trilla av sängen och jag hoppa ur soffan i vardagsrummet. När jag gjorde det så måste jag har dragit något i ryggen/magen? Jag fick ont så in i och det gick inte bort fast jag gick och la mig. Vakna lite över 1 och hade jätte ont, hade sammandragningar och mådde illa. Fick springa ett ex antal gånger på toaletten eller springa.....snarare gå. När man har ont som bara den i ryggen så är inte alls rörselsen man gör när man kräker skön precis....och det hjälper inte. Höll på hela natten och när telefonen ringde kl 06 var hag död och mådde sjukt illa och hade ont. Fick ringa och meddela att jag inte kommer från sängen.

Nu efter lite mer vila känns det skönare men jag har fortfarande ont i min rygg och mage.Bli bara vila idag och ta hand om mig och Mini. Jobb imorgon då jag börjar sent =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar