Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

måndag 21 mars 2011

Massa bråk

Eric är inne in någon hemsk bråk period, vi bråkar om allt nu. Mat, läggning osv. Det är så tråkigt men det är så nödvändigt då den lilla herre måste förstå att det är inte han som bestämmer i detta huset. Utan det är hans föräldrar! Vid maten idag var han jätte glad och hjälpte till laga maten, men när det väl kom på borde så ville han inte äta. Vi sa okey men du ska sitta här. Han skrek i 15 min sen åkte han in på rummet där han fick lugna ner sig, kom ut och var glad och åt då. Var glad till vi skulle gå och lägga oss, min tur att natta och han bara tramsa hela tiden så jag fick nog och gick ut därifrån och stände dörren. Han blev skit sur och skrek igen ett tag, gick in efter 5 min och la ner honom i sängen igen och sa God natt. Han fortsatte skrika och jag gjorde om det igen och då lugna han ner sig och somna. VARFÖR måste han hela tiden trotsa än. Jag blir så himla trött på honom och med mina hormoner i kroppen så vet jag inte om jag ska skrika, gråta eller skratta. När man pratar med honom och fråga vad mamma och papa säger till honom när han är dum. Så säger han SLUTA med arg ton. Han är helt klart medveten om att han gör fel.

Skit unge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar