Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 18 mars 2011

Puss på magen

Lilleman börjar nog fatta att det finns något i min mage. För idag när vi satt och myste så fråga jag var lilla syster eller lillebror är någonstans. Då tog han mig direkt på magen och sa "DÄR"! Sen pussa han mig på magen. =) Kan inget mer än älska den lilla tokisen. Han fick vara hemma ifrån dagis idag då jag jobba senare och Peter sluta tidigt. Skönt för honom att ha en mys dag med sin mamma och pappa istället. Han har varit i full gång hela dagen och Peter håller på att natta honom nu när klockan är över 21.00. Men båda killarna hade somnat vid lunch vilan och sovit i över 1 timme. Lite väl länge för Eric för han är redan svår att få att somna på kvällarna.

Mini är i fullgång och rör sig hela tiden, den är inte alls lik Eric i magen. Eric var väldigt stilla och den ända gången man kände honom var när han hicka. Mini gör kullerbyttor, sparkar helvilt och hickar som en galning. Ska bli kul att få se sen om det är en liten flicka eller en liten pojke till. Längtar så himla mycket till sommaren nu, men första blir det påsk i Blekinge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar