Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 28 januari 2009

Läkaren


Imorse var jag hos läkaren på 6veckors kontroll med lilleman. Allt såg bra ut & han fick en godkänd stämpel i gumpen =)
Sen fika jag med Tesse på OBS...var kul att träffa henne. För jag gör inte det så ofta, hon hade lämnat sitt busfrö på dagis så han fick jag inte träffa idag. Vi får ta en dag & träffas när Nilla är hemma också. Sen gick jag & syrran en stund på OBS..köpte nya kläder till Eric. Får lägga upp de sen. När vi hade shoppat klart så åkte vi hem till mamma & fikade. Blev mycket fika idag!

Nu på kvällen så gick Eric från har varit jätte glad & skrattat en massa till att bli övertrött & gnällig. Bilderna är tagna ikväll när han busar med sin pappa =)

1 kommentar:

  1. Vilka goa bilder! Han måste tycka om sin pappa jättemycket när han blir så glad när han ser honom.
    Spara bilderna på kameran, farmor vill ha dem.
    Vilken ögonkontakt han har med Peter!
    Jag måste snart få träffa honom!!!!
    Kram från farmor

    SvaraRadera