Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 31 januari 2009

Öppna förskolan


Igår var lilleman & jag på öppna förskolan i Arlöv. Eric upplevde sin första sångstund utanför min mage. Jag sjunger för honom varje dag så han kan nog snart låtarna som vi sjöng. Linus & Linnea var där också. Så Linus hjälpte till med att byta på Eric osv. Han gillar verkligen lilla Eric. Vi var på öppna förskolan i ca 2 timmar sen åkte vi hem & sov en stund. Jag sov faktisk också för Eric har varit lite jobbigt de senaste nätterna, krånglar med det mesta.

Läkaren kontakta mig igår, mina levervärden ser inte alls bra ut, så det ska ta nya prover. Jag har aldrig haft problem med min lever..men efter alla de åren på olika mediciner så kanske det har satt sina spår. Men läkaren sa att han tror att jag har fått en infektion efter förlossningen, så jag måste kanske gå på antibiotika...men jag är super allergisk mot det. Så måste ha en speciell medicin & då får man inte amma. Så då måste lilleman äta ersättning i 10dagar & kanske inte kan gå tillbaka igen. Men ska lämna nya prover på måndag, läkaren skulle kontakta mig senast onsdag, så skulle vi se vad som händer där efter. Kommer jag att gå på medicinen slutar jag helt med amningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar