Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 22 januari 2009

Min prins....

Kl är nu halv 1 på natten och min lilla prins har precis somnat. Han somna lite i nio och vaknade igen vid 23, då vi tyckte att vi skulle testa att ge han ersättning så han sover längre på natten. VI TYCKTE DET!!! Eric var vrål hungrig och åt bra de första 70ml sen så rapa han och Peter gav han mer ersättning. Han börja äta...sen kräktes han upp allt över sin pappa. JIPPI!!! Så Eric hade inget kvar i magen och det var bara för mig att starta amma honom. MEN....detta har tagit på krafterna hos en redan trött liten prins...så han åt typ hälften vad han gör på kvällarna. Så han kommer säkert väcka mig om ca 2 timmar för han är hungrig. Imorgon testar vi nytt märke på ersättning och vi kommer testa mitt på dagen för att vänja honom vid det. Hade varit skönt att kunna lämna ifrån honom 2-3 timmar och veta att han tar ersättning om han blir hungrig.

Förresten sitter inne i sovrummet med min nya dator för min underbara sambo har fixat så den fungerar trådlöst med vårt Internet =) Älskar mina killar!!!

1 kommentar:

  1. Härligt med fler nattugglor ;-)

    Jag har lagt upp en rolig tävling på min sida, kika gärna in och tävla om du vill!

    SvaraRadera