Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 31 januari 2009

Städning

Eric´s farfar skulle komma idag, så vi kände att det var dax att ta tag med lite städning. Så jag fick Eric att somna i vagnen. Sen satte jag på musik & börja. Det är tvång att ha hög musik på när jag städar. För det har jag liksom lärt mig, för när jag var liten så satte alltid mamma på hög musik när hon städa. Det går på något sätt snabbare då. Men när vi mitt uppe i all städning så fick Peter ett sms där CG skrev att han inte kom. Men det var skönt att få städat i alla fall. Skönt att ha det gjort innan vi flyttar ut till Åkarp för 2 veckor. Mamma & Pappa åker iväg till Thailand JAG VILL OCKSÅ!!!! Jag vill shoppa massa kläder till Eric. Någon snygg tjocktröja & snygga piké tröjor.

1 kommentar:

  1. så är det nu min skull att du måste ha musik när du städar tror ej detta du skulle ha rock musik när du sov som bebis annars somna du ej och du gick alltid och sjöng så jag tror att du är van vid musik ,men nog är det nog min skull för jag älskar musik och jag sjunger för mina barn och barnbarn fast ej så bra ha ha

    SvaraRadera