Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 18 januari 2009

STÄDAT!!!

Vakna rätt tidigt idag, eller rätta sagt Eric ville inte sova mer kl 8 imorse. Så jag gick upp och gav honom mat, kolla på film och bara myste. Runt halv tio somna han och jag kasta in honom hos sin pappa så de kunde sova tillsammans. Jag hoppade i badkaret, efter ca 15 min hade Eric vaknat och behövdes byta på. Tänkte ändå att bada honom idag, så jag steg upp och gjorde det. Han HATAR att bada...men jag tyckte ändå att det var mindre protest idag än vad det var förra gången.
Sen började jag att STÄDA!!! Har diskat, dammsugit, tvättat toaletten, bytat lakan och tvättat golvet i hela lägenheten. Så nu är här rent. Gör det minst två gånger i veckan...bytar bara lakan 1ggr i veckan annars blir det så himla mycket tvätt.
Vet inta alls vad jag ska göra nu...känner för att åka ut och kolla på kläder men ändå inte. Tänker nog se på tv och bara slappa...lilleman vaknar nog snart och vill äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar