Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 20 januari 2009

Tisdag!!


Lilleman håller i sin mask, som han har fått av sin farmor.
Dagen har varit väldigt tråkig...jag har städat och tvättat. =( Men det som var mest tråkigt idag var att min dator gick i sönder. Och nu vet jag inte om jag ska köpa en ny eller inte. Jag behöver verkligen en dator när jag skriver mitt arbete. Men samtidigt kan jag göra det på denna datorn. Peter börjar jobba nästa vecka så då kan jag använda hans mer.

Imorgon är det BVC!! Undra om lilleman har gått upp i vikt under denna veckan, tror nästan inte det eftersom han har varit sjuk och ätit så pass dåligt. Men vi får se ......!!!

1 kommentar:

  1. Så stor han är... och jag har fortfarande inte träffat honom. Måste göra det snart, är rädd att kläderna ska hinna bli för små.
    Han är förresten jätte lik Peter. Får träffas snart gumman!! Hur har du det nästa vecka?? *kram*

    SvaraRadera