Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 23 januari 2009

Skola


Idag hade jag möte med min handledare om mitt examensarbete. Ska sätta igång med det nu igen...så jag blir klar till sommaren. Behöver all hjälp som jag kan få med Eric så jag har tid att skriva. Så sig bara till om ni kan hjälpa mig =)
Jag skulle va i skolan kl halv 9 så jag fick väcka lilleman och amma honom innan jag skulle iväg. Jag hade sagt till Peter att han säkert kommer somna om efter han hade fått mat. Men min lille prins var super pigg och ville inte alls sova.
Sova har han inte gjort på hela dagen...bara nån timme!! Han sover inte än...och klockan är över elva. Men då får vi sova imorgon =)

3 kommentarer:

  1. du vet att jag tar min lille gubbe när du är i skolan det et du mamma

    SvaraRadera
  2. Tyvärr kan jag inte ställa upp lika ofta. Det är tur att mormor finns. I vecka 8 kan jag ställa upp. Det blir ju ingen skidresa i år. Jag hjälper gärna till då.

    SvaraRadera
  3. mamma och jag kan alltid passa
    Göra något nästa vecka???

    SvaraRadera