Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

söndag 8 februari 2009

Hemsk morgon...


Vakna runt 4 i natt av att Eric ville ha mat och jag var super törstig. Skicka Peter efter vatten, medans jag matade lilleman. Vi somna om snabbt och jag vaknade igen runt halv 8. Amma och låg och myste tillsammans till ca 9. Sen när jag skulle gå upp ville inte mina ben hänga med och ryggen gjorde ur ont. Så sa till Peter att ta lilleman så jag kunde komma upp på benen. När jag väl kom upp..kändes det som jag behövde gå på toa. Så jag började gå ditt....på vägen gjorde det så ont att jag svimma och när jag väl vakna till kräktes jag som en galning. Men hade inget i magen så det kom inte upp något. Ringde läkaren som sa att jag skulle äta...för infektionen i ryggen + amningen tar ut mig. Så han tyckte jag skulle äta på natten så jag inte svimmar av smärta och lågt blodsocker på morgonen. Efter frukosten mådde jag bättre. Men har haft ont i dag. Mycket vila på soffan idag med min underbara kille.

1 kommentar:

  1. Det här ser väldigt skönt ut. Jag hoppas att ni fick en välbehövlig sovstund.
    Kram från farmor/Katarina

    SvaraRadera