Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 25 februari 2009

Min prins!


Min prins i badkaret igår ..... gud vad han börjar bli stor =)

Eric ligger och sover i sin vagn. Han är helt slut efter denna dagen. Jag väckte honom kl 8 för att vi skulle iväg till min handledare på skolan och prata med henne. Sen åkte vi direkt till öppna förskolan för jag skulle prata med min barnsköterska. Sen efter det var det bok rean med min syster och Linnea. Eric har inte sovit fast han har legat i sin vagn hela tiden. Han har haft för mycket att kolla på och det var inte alls intressant att sova. Men nu sover han, lagom för mig för då kan jag betala räkningarna och vila en stund själv.

Var under måndagen var jag hos läkaren igen och de skickar mig vidare nu till infektionen. Så ska ditt imorgon och prata med en läkare där och bestämma vad vi ska göra. Jag vill bara bli frisk så jag kan börja träna och kan gå ut långa runder utan att få ur ont. Men jag vägrar att ta någon medicin som gör att jag måste sluta amma. Eric tar inte alls nappflaskan och jag vill inte förstör för honom.

1 kommentar:

  1. Du har blivit utmanad. Gå in i min blogg och kolla

    SvaraRadera