Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

fredag 20 februari 2009

Presenter ifrån Mormor & Morfar


När jag skulle åka & hämta mamma & pappa så blev det som vanligt oväder. Ur halt ute och det snö regna så det frös på rutan =( Men jag kom fram och pappa körde hem så jag slapp det =)
Dagen efter så åkte hela familjen ditt och hälsa på. Lilleman fick kläderna på bilden...men de kommer nog inte passa försen nästa sommar. Så han kommer vara snyggast i Blekinge =) Blir mer och mer sugen på att åka till Thailand. Mamma sa att hon tog lilleman om vi åkte nästa år så hoppas hon håller det =). Men vet inte om jag kan vara ifrån min lilla älskling så länge. Men vi får se...!!
Lilleman är förkyld....vill bara äta och inte alls sova. Så jag är helt slut, ser ut som jag inte har sovit på flera nätter. Hoppas han blir bättre snart.

2 kommentarer:

  1. Om du och mamma passade Erik så kanske jag och Peter skulle kuna åka till Thailand nästa år

    SvaraRadera
  2. det tror jag sækert att hon gør...och kan inte hon så ska jag gøra det (om jag inte packar ner mig i resvæskan hihi) ;)

    Love ya!!

    KRAAAMIZ

    SvaraRadera