Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 18 februari 2009

Utveckling.....


Vi har tränat nu några dagar på att få Eric att lyfta huvudet. Det har varit helt omöjligt eftersom han hatar ligga på mage. Men igår så tränade Peter och Eric och helt plötsligt så lyfte han huvudet helt själv. Han såg väldigt chockad ut men det kan vara att jag hoppa ur soffan och skrek efter kameran. Måste dokumentera =). Han lyfte huvudet mer än på bilden men jag fick inget bra foto på detta.
Under dagen var vi hemma hos Eric´s farmor, för jag skulle plugga till examens arbete. Men det gick inte så bra, mycket roligare och trevligare att prata med Katarina. Så TACK FÖR EN UNDERBAR DAG =)

3 kommentarer:

  1. Jag hade lite dåligt samvete. Du fick inte gjort vad du skulle. Men jag hade också en väldigt trevlig dag tillsammans med dig och Eric.
    Jag gör gärna om det igen. Han är för duktig den lille gossen. Han har ju kämpat med att lyfta huvudet ett tag och nu så gick det!!
    Kram från farmor/Katarina

    SvaraRadera
  2. Haj goding!
    gud vad lill-kotten växer snabbt, önskar jag va hemma mer=)
    tyvärr så har min data lagt av men vi ses om 1,5 vecka hoppas jag...
    Saknar er JÄTTE mycket *snyft,snyft*

    Massor med
    KRAAAAMIZAR

    SvaraRadera
  3. Vad fin har är. Han växer så det knakar. Varje gång man läser här så har han gjort något nytt :)
    Hälsa pappa så mycket också.
    Kram från Bea och Johan

    SvaraRadera