Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 5 februari 2009

Lärkaren


Läkaren ringde och det var så klart inte goda nyheter. Utan att mina levervärden var fortfarande för höga och mina infektionsvärde var jo inte häller bra. Han fråga igen om jag hade ont...och jag meddela att min rygg gör ur ont. Så han tyckte att vi skulle undersöka detta..genom att jag kom in till lund och de fick kolla vätskan i ryggraden. Se om det finns någon bakterie eller om det var en inflammation där. Så de ska gå in med en nål i min ryggrad kl 13 idag. Får ha med mig Eric ditt. Sen tog det någon dag till för att få svar på de proverna. Plus han ville kolla infektionsproverna igen....se så värdet har blivit högre. VARFÖR HÄNDER DETTA MIG???

Eric är det allt bra med....SKÖNT!! Han ler och skrattar varje gång han tittar på mig. Och ni ska se honom när jag sjunger. Han kan inte sluta le. Bella mammas tik tycker väldigt mycket om honom och vill hela tiden mysa med honom. Hon passar honom när han sover =)

1 kommentar:

  1. Hoppas allt gick bra hos läkaren och att det inte är något allvarligt!!

    SvaraRadera