Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 24 februari 2009

Tisdag!


Jag skulle till bok rean idag, men efter en liten olycka är hemma kan jag knappt gå. Har fått väldens blåmärke på knäet. Så jag och Eric har varit ute i det fina vädret istället, Whiskey fick också följa med ut på en sväng. Lilleman har typ sovit hela dagen idag, låter han göra det så han kan bli av med sin himla förkylning Men jag tror det börja försvinna för han kan sova igen utan att vakna i panik av att han inte kan få luft. Imorgon ska jag träffa min handledare till examens arbetet sen ska jag göra en intervju på en skola i Burlöv. Ska boka in lite fler intervjuer...en av dessa är jo med lillemans farmor. Ska höra när hon har tid att besvara en massa frågor =)


1 kommentar:

  1. Farmor skall köpa lite böcker som hon och Eric skall läsa tillsammans.

    SvaraRadera