Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 26 februari 2009

Läkar möte (långt)

Idag var det läkarmöte på infektionen som var inbokat. Lilleman fick vara på öppna förskolan med sin kusin och sin moster. Mötet skulle vara kl 11.00 och de skulle göras ett vävnads prov på min lever om det behövdes. Jag kom i ditt redan runt kvart i och alla var samlade så vi kunde starta. Med alla menar jag, en överläkare på narkos, överläkare på infektionen, läkare från bb och lilla jag. Infektions läkaren börja med att klarlägga att mina höga levervärden har jag haft sen minst 3 år tillbaka, han hade tittat i mina gamla journaler. De värdena var inget farligt, utan fullt normala för att vara mig. Sen meddelade han också att det var ingen infektion i kroppen utan jag har fått en nerv - och vävnads skada i ryggen. Kroppen lurar proverna och ger utslag på som jag hade haft en infektion. Sen berättar narkosläkaren att den första läkaren som satte en nål i min rygg har haft för bråttom och har sa den fel. Därför har han gjort att det har blivit en skada, sen att de andra läkarna har gått in mer fler nålar har inte gjort detta bättre. Mitt fall var anmält och han som har gjort fel, har fått någon anmälan på sig. SÅ...det var mycket att ta in och jag fråga hur lång tid det tog för skadan att läka och läkarna sa omkring 2-4 år. JIPPI!!! Narkos läkaren sa att han kunde skriva ut smärt lindrande....men jag vill inte bli beroende av sånt. Han sa att det bästa var att gå tillbaka till mitt normala liv och försöka blockera smärtan. Så jag fick börja träna och rida nu direkt. Jag kan inte göra något åt skadan och jag kunde inte försämra den genom att träna. Så imorgon blir det mamma jympa på ön med en tjej-kompis =)

Patrik var här igår och vi pratade en stund....om du läser detta så tänker jag på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar