Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 24 september 2009

Aktiv dag

Idag har jag fått tillbaka min lilla aktiva monster. Han är pigg och glad igen och vi kände inte alls för vara hemma idag. Så vi åt lunch med Anna på entre och gick och kolla runt lite på kläderna som hade kommit in. Men vi hitta inget speciellt. Eric somna på vägen hem så det var bara att lägga han i sängen och ta det lite lugnt själv. Har haft huvudvärk varje dag denna veckan så det var skönt att vila lite. Jag somna och sov en timme, monstret sov i två timmar. Han vakna lite över två och var pigg. Jag visste att Carro skulle vara på öppna förskolan så jag åkte ditt en stund innan vi skulle hämta Peter. Mamma kom ditt också....kul att träffa henne och att lilleman fick träffa henne lite. Vi ska ditt på middag imorgonkväll så då får Eric träffa både sin mormor och morfar. Kanske också sin morbro? Men innan vi ska ditt så ska vi på visning av ett hus i Åkarp. Berättar mer om det imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar