Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 9 september 2009

Nya skor!!




Ur fint väder när vi vakna imorse och både Eric och jag var på bra humör. Så jag bestämde mig för att gå in till stan och fixa skor till lilleman. Vi gick vid 9 för vi skulle gå och kolla var den förskolan ligger som jag ska på intervju på idag kl 15.30. Vi gick omkring i stan till kl 11.30 och jag vi träffa Peter inne i stan och pussa på han lite innan han var tvungen att fortsätta arbeta. Jag hittade inte de skorna som jag ville ha från början. Men det fick bli ett par andra, de är också super söta och snygga på min lilla gubbe. Har nog glömt att skriva att Eric står helt själv nu....!!! Han är så duktig!! Vi tränar på att gå varje dag och han har börjat släppa så man bara få hålla han i en hand. Tror inte att han kommer gå innan hans pappa gick som liten. Men kanske en vecka senare. Vi får se =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar