Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

lördag 26 september 2009

Middag hos mamma & pappa!

Vi gick upp hela familjen runt kl 06 igår och starta dagen. På hela natten hade jag och Eric nog sovit 3 timmar eller nått. Helt slut var jag och mådde inte alls super. Men vi repa oss rätt snabbt och åkte iväg till öppna förskolan ett tag och lekta av oss. Alla tycker Eric är så söt!!!! Vi var där i någon timme sen åkte vi hem och sov. SKÖNT!!!

Vi var på visning igår i Åkarp på ett hus som de ville ha 2 milj för och jag säger bara aldrig i mitt liv. Allt behövdes renoveras.....och då menar jag allt!! Inget bytat sen 50 talet. NEJ NEJ NEJ!! Plus att mäklaren visst ingetting när man fråga honom något! Blir ett annat hus på tisdag =)

Efter visningen åkte vi hem till mamma & pappa på middag. Innan gick vi ut och leta efter det huset vi ska på visning på tisdag. HIHIH vi hade hur svårt som helst att hitta det. Fick t.o.m fråga om vilket hus det kunde vara. HIHIHI Efter en bra tur i Åkarp så åt vi middag och såg två bra filmer. Eric sov duktigt i resesängen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar