Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

onsdag 23 september 2009

BLÄÄÄÄÄÄ

Vilken dag jag och Eric hade igår. Han vill inget utan bara skrek hela tiden, jag gjorde allt för att han skulle bli glad men inget fungera. Han ville inte vara glad utan han ville vara arg. Så från han vakna tills Peter kom hem så skrek han. Febern hölls sig runt 38 igår så han var inte påverkad av den utan det måste vara något annat som störde honom. Hade varit mycket lättare om han bara hade öppnat munnen och sagt vad det var som var fel. Han sov 30 min under hela dagen, så vår lilla herre somna kl 17 efter han hade ätit mat. Sov några timmar och vakna runt 20.30 för att mysa med sin mamma lite innan hela familjen skulle sova. Han har fått sova i vår säng i natt, det var nog tur för han har varit orolig hela natten. Han fick en feber topp runt 00.00 så jag fick öppna fönstret för att få ner feber igen. Efter en stund somna båda två om och Eric väckte mig runt 01.30 av att han försökte krypa in under mitt täcke. Han frös och var iskall. Stängde fönstret satte på honom sin tröja igen. Men han blev inte nöjd utan han skulle ligga hos mig....på mig. Hela natten har han hållt mig runt halsen och sovit nära mig som det går. Jag var genom svettig när vi vakna. Lite feber nu på morgonen och vi får se om den stiger under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar