Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 29 september 2009

Mindre än en vecka kvar...

Jag njuter av varje minut som jag har Eric nu, för om mindre än en vecka börjar jobbet. Jag längtar och inte gör det. Ska bli väldigt kul och jag trivs redan där väldigt bra. Lilleman och jag var där i 1½ timme idag. Eric tycker om att leka med de stora killarna =). Jag skrev på papper och planera lite. Han blev helt slut efter vi hade varit där så det var bara att kasta honom i sängen när vi väl kom hem. Lite shopping har det också blivit idag.

Ny pyjamas + mössa och vantar =)

Eric har börjat mer och mer att äta samma mat som vi äter, idag blev det potatismos med korv. Han hade potatismos över hela kroppen, så vi fick ta ett bad tillsammans.



2 kommentarer:

  1. Det var en snygg dress! Tycker inte Eric om att prova kläder? Du måste kanske prova allt på en gång, men det ser fint ut. Gillar han vantar?
    Kram Katarina/farmor

    SvaraRadera
  2. Vilka underbart fina badbilder! ^^

    Nu är tävlingen om namnnapparna avgjord på min blogg. Skynda att kolla om du hade turen med dig denna gång! :)

    SvaraRadera