Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

torsdag 10 september 2009

Illamående och lite sömn...

Jag har börjat må så sjukt illa på morgonen och på natten när lilleman vaknar. Känns som jag är gravid och NEJ DET ÄR JAG INTE!!! Har precis satt in en p-ring och jag tror det kan vara det som spökar. Sen har jag varit väldigt korkad...hihih...ibland tänker man inte på vad man gör. Har haft ont i magen fram och tillbaka. Så jag verkligen tänkte på allt jag stoppa i munnen....så det verkligen inte fanns det minsta laktos i det. Har inte alls fått i mig någon laktos och fatta inte varför jag regera på. Men så imorse så sa Peter till mig att jag skulle nog inte ta Eric´s gröt mot munnen, jag känner så den inte är för varm och det gör jag mot läppen så jag får gröt i mig. Kanske inte så mycket men jag gör nog så 3 - 4 ggr. Sen gör jag likadant när han äter lunch och middag. Så nu måste jag verkligen tänka på det och känna på handen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar