Hitta:

Allmänt (400) Bilder (71) Eric (187) Film (27) Mini (16) Smycken (11) Tävling (11)

tisdag 15 december 2009

Barnakuten

Vi åkte in till akuten med lilleman nu under kvällen då han kräkte igen. Tyckte det var väldigt konstigt efter som han har fått behålla allt under dagen. Han blev undersökt och vi gör allt rätt och vi skulle bara fortsätta på samma sätt. Det kunde hålla på uppmot 14 dagar......14DAGAR!!!!! Då vet jag inte var jag tar vägen...jag kommer nog hem till dig svärmor och tvättar =). Tvätta ikväll och Eric har redan kräkt ner sin filt, snutte, sängkläder och kläder. JIPPI! Peter värkar bättre men fortfarande feber. Hoppas på att det försvinner imorgon så jag kan jobba tors, fre ....jag klättrar på väggarna här hemma nu. VILL UT!!!!! Blir nog entré för mig en stund imorgon när pojkarna vilar. Fixa lite julklappar!

2 kommentarer:

  1. Vad kan det bero på att han kräker. Det låter inte OK. Bara han inte är allergisk mot något. Håll koll på det. Ni får gärna komma hit och tvätta
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Nej han är magsjuk. Det kan hålla på länge och allt han får i sig är bara vatten, havregröt och majsvälling. Inget annat. Men imorgon ska vi byta ut vatten till äpplejucie och ge isglass om han vill ha det. Läkarens order! // Cicci

    SvaraRadera